Död!


Hemkommen från korta skoldagen på 2 timmar. Haft seminarium. Gick bra bortsett från att jag höll på att somna eftersom mina ögon är helt uppsvullna. Snörvlade och hostade mig igenom de två timmarna. Suck. GÖR MIG FRISK! Imorgon är det muntligt som sagt. Kommer går great .. eller inte!
  Nu ska jag kila till copy gubben och kopiera mitt hyreskontrakt och sedan till bibblan för att skriva ut mitt tal. Sedan jobba på debattartikeln som jag har NOLL motivation till. Men jag har gett mig fan på att vara klar innan helgen så jag kan släppa det ur tankarna. Då kommer Stoffe :)

Några bra tips på att få bort förkylningar mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: madde

Kang jang tar alltid jag och då brukar det gå över rätt fort!

2008-01-10 @ 14:02:51
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0