Depp på hög nivå


Stoffe har åkt, snoret har återigen infunnit sig och jag är allmänt deppig. Är det vinterdeppet som har slagit till? Maja spådde det. Hon var med deppig och jag kan säga såhär just nu: jag hatar vintern!
 
Helgen har varit underbar. Jag och Stoffe har mest tagit hand om varandra, myst, lagat god mat, pratat, skrattat, kollat film och skrattat ännu mer. Jag älskar dig Stoffe. Du är bäst! Lika tråkigt som alltid när han åker var det idag. Säkert ännu mer bara för att jag mår dåligt, förkylningen vägrar släppa tag om mig.

Kommer antagligen hem nu till helgen redan. ALLA mina flickor här uppe åker hem och jag vägrar sitta här själv fre-mån. VÅGRAR! Mamma fyller år på måndag med, så en bra anledning att åka hem. 
 Just nu vill jag bara gräva ner mig och öppna ögonen igen när det är vår, grönt och LJUST ute. Hatar detta ständiga mörker och det påminner mig om att jag måste ta ner julstjärnan idag. Har inte orkat!

Farao vad jag är less på detta liv här uppe i skogjävlen just nu .. GE MIG HAV OCH GRÖNSKA!

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej!
Tack, ja vi letar för fullt. Hoppet är ju inte ut ;)
Det är en W580i.
Kommer du på sexpartyt? ;)

2008-01-14 @ 14:43:29
URL: http://lillaisas.blogg.se
Postat av: Isa

Haha, okej. Bli frisk!
Ska man ha med sig dryck och dylikt isf ? =)

2008-01-14 @ 22:27:56
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0