Back!


Back in Växjö. Trött som en apa och har därför inte hunnit känna efter hur jag mår, haha. Har just betalat hyran ( tidigt I know, men var tvungen om jag ska kunna få lägenheten på måndag ) och sorterat massa icke-roliga papper. Snacka räkningar som ska betalas nu när csn kommer. Ny studieavigft på 240, nationsmedlemsskap 50, böcker 400 och något mer är det säkert. Pust! Tur att vi får 9300 denna månaden :) Eller får och får, haha, lååånar. 
  Flyttkartonger står hej vilt här och två är redan packade. Kanske tar tag i två nya nu? Annars måste jag hämta fler på Ica imorgon för nu drar det ihop sig. Som jag skrev innan så kommer jag alltså att få lägenheten om en vecka. Ska vara med på besiktningen av den nya ( som gamla hyresvärden har ) på måndag klockan 3. Sedan är nycklarna mina :) Yäääääääy. Kan inte bärga mig. Vill bort från denna lägenheten nu. Usch jag trivs inte alls med att inte ha mina egna grejer längre. Visst all dekoration, lampor, gardiner och så vidare är mitt. Men hennes möbler är .. vad ska vi säga? Klumpiga.
  Hann inte inom affären heller så imorgon blir det torrt bröd och nyponsoppa till frulle och gröt utan mjölk. Ska nog göra lite nyponsoppa nu med en gång, såå gott.

Nu är jag trött som en apa som sagt, nu får det var nog med bloggande för idag! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0