Attjo!


Minst sagt snorig och nysig dag. Har nyst, snorat, hostat om vartannat. Inte det minsta skoj faktiskt.
Efter halvsegt pluggande fick jag nog och byllsade på mig kläder som om det vore 20 minus och drog ut i småregnet. Styrde stegen mot apoteket där bunkrade upp med alvedon och nässpray. Även en ny ansiktskräm, men det har ju inte med saken att göra. Sedan raska steg mot ICA där jag handlade lite nödvändiga ting.
  Hem och göra laxwook. Blev gott, men matlusten är inte där den borde. Suck.
Nu har jag precis städat undan lite och diskat. Ska ta och sätta mig med plugg en stund till sedan får det vara nock för idag. Hoppas på en bättre hals imorgon så jag kan öva på mitt tal. För idag har det som sagt inte gått bra mellan febersvettningarna .. Hjälp vad jag klagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0