ÄLSKAR


Jag ÄLSKAR min nya lägenhet. Herregud alltså. Kom just hem därifrån, varit där i 2 timmar och fixat med J.Lindh och Maja. Vi skruvade ihop soffan efter många om och men, och gissa? Den höll. Kors i taket. Sedan blev dock det lite problem när klädslen skulle på, haha. Men efter en spricka i ena hörnet var även den på plats.   
  Medan brudarna sedan snackade världsproblem i den nymonterade soffan, haha, plockade jag upp 3 lådor med både kläder och porslin. Åhh, längtar SÅ mycket till fredag då jag ska bo där for real :) 
   Med denna glädje kanske till och med kurslitteraturläsandet kan bli trevlig idag? Eller, så naiv ska man kanske inte vara ..


image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0