Ursäkt!


Mamma tyckte jag skulle be "cykeltjuvarna" om ursäkt, haha! Märkligt nog så stod min cykel i FÖRRÅDET igår. Om jag blev förvånad? Haha jaa. Någon har alltså med en god tanke eller inte god ställt in min cykel där. Märligt värre. Snacka förvånad. Nu är det i alla fall ett nytt lås på cyllen och ska förhoppningsvis stanna där i förrådet hedanefter.
    Rapport om mina små äckliga husdjur i duschen: under duschen efter mördarpasset på träningen som blev jag inte uppäten av djur. Thank god! Nu har jag käkat potatismos och firrepinnar och suttit och lipat lite till Sjukhuset. Så nu ska jag traska till J.Lindh på tvkväll. Imorgon tar vi nya tag med grupparbetet. Plus att vi ska redovisa böckerna imorgon! Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Fridah

jobbigt med redovisning:O

2008-02-12 @ 19:57:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Isa

Hejhej, man kan ju hoppas att tjuvarna bara ville "varna dig" att ha ett bra lås på cykeln, men ändå ;)
Sen visste du att fiskpinnar består förutom fiskkött ALLA rester som ögon etc. Good to know, thank God Im a veg !

2008-02-12 @ 21:50:46
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0