Två tomater och en plåt scones


Hej dagen!
Vi har just vräkt i oss nybakta scones och te/kaffe. Innan det pluggade vi lite och sedan drog vi till bibblan för att låna böcker till Josselusse. Kom därifrån med två stycken och sedan drog vi och solade vid ICA. Ur solariumen kom två brända tomater och fräknarna var ett faktum. Att jag aldrig lär mig att dra ner på soltiden! Trots att det idag stod: Nya rör, dra ner på soltiden! Nää då, Johanna drar på så det skriker om det. Fast jag vet ju att det lilla röda lägger sig till imorgon eftersom jag har den bra hyn jag har. ( måste bara erkänna att jag har bränt ena ögonlocket, aj ). Nu ska jag plugga lite, Josse kollar tv. Vid 6 blir det Air Muskel med Martina. Josse ska kolla på och skaffa inspiration till hennes pass hon ska hålla i skolan. Till middag ska vi göra stuvade makaroner och korv, enkelt och gott. Ikväll står TV på schemat. Josse kräver att vi ska kolla I en annan del av Köping! Jag är verkligen dålig som ALDRIG sett det. Förra säsongen var jag ju i USA och nu har jag helt enkelt inte haft tid och glömt bort det. Vi ska även kolla Parlamentet och kanske Wallander. Men nu blir det plugg.





Kommentarer
Postat av: madde

okok...där ser man!

2008-02-17 @ 15:34:06
URL: http://mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0