Sura äpplet


Ajajaj. Här snackar vi träningsvärk och AJ vad ont jag lär ha imorgon. Kan knappt resa mig ur soffan utan att se ut som en 90 åring med rullator. Ingen vacker syn. 
   Är som sagt parkerad på sofflocket, kollar tv, läser och filosoferar om dagens nyheter. Något i den stilen ..
Have to make an appointment with my dentist. Gaaaah 500 spänn som lär ryka. Jag.pallar.inte.student.ekonomin.
Men det är bara att bita i det sura äpplet. För genom sura äpplen och regelbundna tandläkarkontroller lär min ålderdrom var säkrad. Jaaaaaaaaaaaa! 500 spänn känns genast som en enklare börda att bära ..


image187

Snacka att jag kan identifiera mig med denna snubben, vi har båda tuuuunga bödor att bära .. Snacka ironiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0