Stressfaktor nr 1

Stressen infann sig idag och blev ett faktum. Grupparbetet är klart men sedan flängde jag och Maja iväg på möte, snabbt till träningen för att nu komma hem. Hungrig som en varg och med NO FOOD i kylen. Attans. Måste handla det första jag gör imorgon. Måste måste måste. Stoffe gillar INTE en tom kyl, haha. Men vem gör det.
  Har just slängt in fryst köttfärs och spagetti i micron, något hade jag i alla fall.
Nu är den klar pliiing. Så nu ska jag spisa, sen in i duschen (ja jag vet att jag inte dushat men magens signaler var viktigare just nu), sedan läsa, sen tv och sen kommer Stooooooffe :)

Tröttsamt stressig och trist dag börjar lida mot sitt slut. Heja!

Kommentarer
Postat av: Isa

haha, den hängde ju inte jag med på ;)

2008-02-13 @ 20:47:20
URL: http://lillaisas.blogg.se
Postat av: madde

borde stå och vinka till varanra oftare hahaha

2008-02-13 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0