Snabbuppdatering


Dålig dålig uppdatering, I know. Men när man har en pyttehelg hemma så prioriteras annat. Halv 6 går tåget tillbaka till skogen idag. Känns som om jag kom igår :/ Tiden går alldeles för snabbt. Nästa hemfärd blir till påsk. För att sedan åka tillbaka till V och skriva tenta 28:e mars. 30:e fyller jag år och födelsedagen firas eventuellt på annan ort :)   
   Gårdagen var kanon. Först dop i Ronneby, gulligt. Sedan tjejfest hos Eve. Kvällen slutade på Nivå och Piraten där jag mötte min lilla Åsa. Såå härligt att se dig igen vännen. Hoppas vi kan hälsa på varandra snart. Dina 19 kvadratmeter kan säkert bli mysigt :)

Nu vankas det middag och sedan ska jag njuta av de sista friska vindarna ute i skärgården. Sedan gäller instängdhet i skogen en tid framöver, haha. Jag är verkligen ingen skogsmulle och jag skulle ALDRIG kunna bosätta mig i en skog. Hav, salta vindar och öar är mer min melodi då jag är uppvuxen på min kära ö!
  Men allt har sin tid. 3 år i skogen ska man väl klara av. Haha!

Ha det gott och skriv gärna en rad!
P.s. hemtentan gick helt ok d.s.

Kommentarer
Postat av: Anna

tur tentan gick bra :) gick bra väl mig också, känns helt okej. vad han tycker är dock en helt annan historia...

2008-02-25 @ 09:46:01
URL: http://www.annawiman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0