Nu tar vi nya tag



Tack för positiva uppmuntringar! Behövs, tack.
Idag vaknade jag och kände att det var dax att ta nya tack så sagt och gjort. Slängde in en tvätt i maskinen halv 10 och sedan dess har jag suttit och råpluggat, vilket hör och häpna känns bra. Allt börjar släppa och min hjärna börjar ta till sig allt som har med organisationer att göra. Såsom organisationskultur, struktur och makt inom en org. Inte världens roligaste ämne men heey, det är detta jag ska ha nytta av i framtiden som högt uppsatt Informatör, haha!
  Nu tar jag nya tag. Först lite sen lunch, sedan sista kapitlet på 50 sidor. Sedan är jag på rätt köl igen!


Kom igen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää inte det roligaste som sagt, been there...

2008-02-20 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0