Lång dag!

Ojoj, sen skoldag.
Var uppe med tuppen vid 7 eftersom vi skulle ha lektion 8-10. Men Stig hade totalt glömt bort detta så vi var där i onödan. Typiskt. Sedan Allkårsmöte vid 14.00 sedan lektion 16-18 där vi jobbade med excelövningar och OJ så svårt det känns. Kalkylering dit och budget dit. Likviditet dit och totalkostnader dit, shit. Hur ska detta gå?
    Nu ska jag snart slänga ihop en ungspannkaka med blåbär och hallon i. Mums. Idag fick jag riktigt sug efter raggmunkar med stekt fläsk! SÅ GOTT. Ska jag försöka göra en dag.

Nej nu blir det mat, sedan slapp tvkväll.
Saknar Stoffe ..

Kommentarer
Postat av: madde

försöka göra någon dag, hahah du kan tänka dig hur jag tolkade det :)

2008-02-28 @ 19:12:44
URL: http://www.mjukostens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0