Jag är i fas


Har hunnit med det jag skulle idag.
En låååång skön promenad runt sjön med Maja i vårsolen check
Tvättning check
Städning check
Handling check

Gud så bra :) Fattas dock bara att jag skulle fixa lite på hemtentan, skit med. Får väl göra det nu så kan jag njuta av fredagen sen. Ikväll ska jag som sagt gotta bakad potatis med skagenröra, smågodis och Lets Dance. Sköönt med en fredag på tu man hand. Imorgon kommer girlsen. Helg helg helg.

Satt förresten och kollade igenom ALLA mina cd skivor som är fullknökade med USA bilder innan. Var sååå roligt. Jag kan knappt fatta att jag var med om allt det där. Helt sjukt. Och att jag till sommaren varit hemma i ett år. Märkligt! Så jag tänkte bjuda på lite pics som ni nog inte sett innan :)
  Kommentera gärna.

 

 

Kommentarer
Postat av: åsa-råsa

underbara kort gumman.. it's love :) (L)

2008-02-29 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0