I'm feeling sick

Inte sjuk sjuk då utan, illamående. Allt godis jag har proppat i mig i soffan har gett mig en lätt illamåendekänsla. Men så mycket åt jag faktiskt inte, wierd. 
   Min bakade potatis blev i alla fall sjukt god och salladen med. Fransk blandsallad, gurka, tomat och fetaost. Livet på en pinne. Lets dance=bra som alltid. Ikväll säger jag: ut med Linda.

Ska snart ta mig en dusch och sedan zappa fram till Lets Dance är tillbaka. Sen blir det bingen, trött som en gnu, trots att jag sov till halv 10. Flickorna kommer innan 12 imorgon någon gång och hoppas hoppas att Linn dyker upp på söndag :D I så fall rajtan tajtan.

Nej duschen nästa. Mitt badrum är ju nystädat, extra lyxigt med en dusch då. Haha.
Bye bye!

image217

Jag och Emily myser innan läggdags. Saknar min snäcka så mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0