Hola!


God dag!
Sitter vid mitt köksbord och bloggar. Tyvärr räcker inte internetsladden ända in i sovrummet. VEM kommer på tanken att sätta internetuttaget i köket? Daaah. Så än så länge får jag surfa här ute. Men det går fint!
Idag vaknade jag 8 och sedan gjorde mamma god frulle. Skönt att får det serverat. Vi åt gott och sedan fixade vi lite här. Sedan åkte vi iväg och köpte bra att ha grejer. Plus dammsugare. Så nu är mitt hem fit for fight. 
  Vid halv 1 snåret kom Stoffe och Emil på fika :) Sedan åkte mor och far hem och vi andra åkte på fotbollscup i Tipshallen. Sedan mot Willans för lite matinköp och nu har jag och Stoffe ätit mat. Sitter och dricker vin och känner mig allmänt vuxen. Men trött som jag är så får ett glas räcka, annars somnar jag pall om 5 minuter.

Som jag har sagt innan så ÄLSKAR jag mitt nya place. Amazing! Bara det att ha ett sovrum och ett vardagsrum är guld värt. Så nu får ni alla komma upp på besök :)

Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0