Hjärtans-dagen fortsättning


Bloggar från ett fantastiskt välluktande kök :) Jag och Stoffe lagar fläskfile, potatissallad, sallad, baguetter och vin. Mums i magen. Nu gottar filen till sig i ugnen, jag bloggar som sagt och Stoffe kollar tv mitt i allt stök.
 Efter maten ska vi äta god fruktsallad med glass och mjölkchoklad.
Haft en allmänt bra alla hjärtans dag idag. Grupparbete någon timme, vi är klara. Puuh! Sedan åkte jag och hjärtat och handlade på Maxi och Systemet. Sedan hem och slappade, jag pluggade lite. Resten tar jag imorgon :)
Nu har vi just vatt på ICA och handlat glassen som vi glömde innan, haha. Har varit underbart väder idag. Åååh, strålande sol när jag öppnade sovrumsdörren idag och solen formligen vällde in. Har varit lite sådär halvkyligt med, men det är bara mysigt när det är så pass soligt att man kan stå i solen utan att frysa. 
  
Hoppas att ni alla har haft en underbar dag, precis som jag! Hoppas på en mysig kväll, det ska vi ha i alla fall :)

Pussar & Kramar
Johanna!



image189





Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju gärna spana in http://baehrendtz.blogg.se ;)

2008-02-14 @ 18:49:28
Postat av: Isa

Asså, vilka rysnngar jag fick av denna blogg. SOLKEN&KÄRLEK

2008-02-15 @ 23:02:02
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0