Hej hej hej


Oj vad eftermiddagen gick snabbt. Kom hem vid lite över 12, sedan hämtade JLindh upp mig och jag följde med henne som sällis för att byta ett par brallor i stan. Kom hem och åt lite och fixade klart mina texter till Allkårstidningen :) Är faktiskt nöjd, roligt att få dem publicerade. Håll utkik alla ni på campus. Jag skriver om Invigningen och Vinbrännbollen. Har nu suttit och fixat till lite på hemtentan som jag skulle komplettera, känns bra att snart vara klar med det så jag kan lägga det bakom mig. 
  Ingen träning idag heller. Skit med. Vill inte bli sjuk igen. Hoppas hoppas. Just därför är det nog bäst att vara hemma idag. Jo det är det. Kanske ska baka lite eller något sånt nyttigt, haha.

Annars så rullar det på. Ekonomin i skolan vetitusan hur jag ska få ihop i huvudet. Vissa i klassen har ju lättare för det då de har läst ekonomi i skolan. Men vi hade bara det en termin eller något i ettan kan det kanske ha varit. Men har en tanke om att jag eventuellt sparade alla mina papper från den tiden. Kan man kanske ha nytta av nu. Termer som Real- och likvida flöden är inte min gener precis och siffror och jag har aldrig gått ihop. Någon som är haj på budgetering och kalkylering?

Nu ska jag slappa lite och sedan får jag som sagt se vad jag gör.
Inget roligt att berätta?
Förresten så kommer ju brudarna på lördag :) Rooooligt. Stan, lunch, middag och sedan fest. Riktigt roligt ska det bli. Just därför vill jag inte vara sjuk till helgen.
  Provade just på att blunda och skriva på tangentbordet och SE vad haj jag är. Haha. Allt detta skev jag utan att ens titta på datorn. Snacka datorbiten ..

HEJ DÅ!


image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0