Ha-begär


Försöker hålla koncentrationen uppe. Men ack så svårt. Sitter och skriver på en "recension" till en bok med namnet Var det bra så? Vi ska se den ur genus, klass, etnicitet och allt det där andra perspektiv. Inte svårt alls, nää men odisciplinerat är det nu. Ska se till att knappra klart det sista nu, sedan gå mot Willys för att handla lite. Godis ska med hem då jag ska spendera kvällen själv  i soffan. Kan bli mysigt faktiskt :)
   Annars är jag som vanligt shoppingsugen, men nixpix. Not now!




Bild 1. En skinnjacka ska inhandlas i vår. Kanske inte just denna. Men vill ha mer mc stuk än den vanliga traditionella skinnjackan med muddar och krage.
Bild 2. En bombar-jacka är ett måste i vår. Ser gärna en modell med lite mer krage, finns på Gina vet jag.
Bild 3. Ett par superbra nya träningsbyxor är också ett måste. Alla mina börjar bli urtvättade och tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0