God morgon!


God morgon och hej ont i ryggen! Shit, inte lätt att sova in en ny säng. Men snart blir det nog bra!
Och jag ska även be om förlåtelse. Till tjejen som bodde över mig på Stallvägen och som jag klagade på X antal gånger när hon spelade hög musik. Hon är INGET mot han/hon som jag hamnat under nu. Jag och Stoffe satt med öppna munnar och bara gapade av förvåning när dom brände på musik där uppe så min stol, jag skojar INTE, vibrerade. Det var det värsta! Shit. Men jag stod ut med tanken om att dom kan fan inte klaga när jag har fest, haha!
  På helgerna går det faktiskt bra att dom spelar. Men håller dom på så mitt i veckan då jäklar. 
 Nog om det. Nu har vi just ätit frulle. Ska nog in till stan en sväng. Stoffe ska kanske klippa sig och jag ska köpa underlägg till mina bord. Ska köpa dom mörkt lila flätade från Indiska som jag checkat in ett tag. Love them.
Och hey, kom och hälsa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0