God morgon världen


God morgon världen!
Sitter vid köksbordet och upptäckte just nu i skrivande stund en intorkad fläck på min American Eagle tshirt. Buuuhu. Den som är nytvättad. Bye bye myströja.
   Väntar på tjejerna som ska komma vid 12 för grupparbete. Jobba jobba jobba på, sedan Step Air ikväll. Imorgon är det veckans enda skoldag, en timme mellan kvart i 3 och kvart i 4. Ska diskutera våra lästa skönlitterära böcker. Ska därför fixa lite med min bokrecension senare idag.

Imorgon kväll kommer Stoffe. Stannar till lördag då Josse i stället kommer och stannar till måndag. Jag och Stoffe skippar Alla Hjärtans Dag middag på ute och fixar i stället mysig middag hemma med jordgubbar (finns det såhär års, haha), vitt vin och choklad. Myyyys! Förra Alla hjärtans dag firade jag i Florida med the Skinner family. Vi åt god fondue och jag fick finfina presenter. Massa godis, häärligt god parfym och litet sött gosedjur som jag nog dessvärre slarvat bort vid detta laget.

Ser att antalet besökare igår nådde sin topp, roligt. Tänk bara om ni kunde kommentera lite också. Bekant som okända människor, kommentera det är bara roligt :)
   Vädret idag då. Joo mulet och trist som vanligt. Men igår, ååååh härliga sol visade sig i princip hela dagen. När jag gick till träningen fick jag riktiga vår-vibbar, riktigt skönt. När vi sedan gick hem så konstaterade både Sanna och jag att det luktade vårdag/försommardag när man har tränat fotboll och det börjar bli lite kvällskallt och man traskar hem svettig och äcklig. Jaa, fotbollsträningskvällar har faktiskt en speciell lukt. haha!!



Kommentarer
Postat av: Anna

smyger in här ibland :]

2008-02-12 @ 11:48:38
URL: http://www.annawiman.com
Postat av: madälän

som du förstår är jag av dem, haha men fan, jag skriver nog iblnad ändå. ja mkt fint väder igår...

2008-02-12 @ 15:34:16
Postat av: Isa

Hej!
Kan man se vilka som har besökt sidan?????? Vad har jag missat?
Du har tur som kan fira Alla

2008-02-13 @ 07:13:18
URL: http://lillaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0