FY FAN VAD ÄCKLIGT!


Idag har äckligaste upptäckten ever gjorts. Har sedan jag flyttade in för snart 2 veckor sedan känt en obehagligt avloppsliknande lukt i badrummet. Har dock försökt dölja den med parfym och så vidare. Men idag när vi hade grupparebete här fick jag nog och jag försåg Wibban med en skruvmejsel och hon gick ner på knä för att lyfta av silen till golvbrunnen. Ett tu tre så hör man henne utropa: Det är ju inte konstigt att det luktar äckligt här. Det KRYLLAR ju av insekter/skalbaggar i golvbrunnen. PANIK!!!! Jag, J.Lindh och Emelie började skrika och hålla för munnarna, haha! Jag trodde jag skulle dö. Och där jag JAG STÅTT OCH DUSCHAR I TVÅ VECKOR!
  Mest otäcka och irreterande är dock att besiktningsmännen kan INTE ha kollat golvbrunnen vid besiktningen av förra killen som bodde här. Eftersom lukten fanns dag 1 jag flyttade in. Det är så jävla äckligt och jag kommer aldrig mer våga duscha. Tanken på att det kryllar av djur där nere ... uuuuuuuurk!
   Så ringde akut till hyresbostäder för att göra felanmälan men givetvis var det stängt dagen till ära. Så skrev ett akutmail så jag hoppas de återgärdar detta imorgon!

Det var det jag ville förtälja! ÄCKLIGASTE EVER!
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: madde

nä de kollar knappt någonting på besiktningarna.inte ens mögel bryr de sig om.. coh låter folk flytta in ändå

2008-02-12 @ 18:55:31
Postat av: zandra

usch!! låter ju inte klokt! hoppas dom kommer o ta bort det snart!

2008-02-12 @ 19:14:52
URL: http://zzandy.blgg.se
Postat av: Anja

ohfyfan!! onormalt, man kan ju undra vad han sysslat med där? riktigt äkligt. hoppas det ordnar sig iaf...

2008-02-14 @ 11:40:13
URL: http://anjahoffmann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0