Fredag, redan?


Härliga fredag. Det är sjukt vad veckorna går snabbt. Känns som om det var igår det var söndag typ, ja jag säger då det. Tog mig sovmorgon till halv 10 och nu har jag ätit frukost bestående av fil med kanel, smörgås med philadelphia och juice. Gott för magen. Tänkte piffa lite på min hemtenta sedan eventuellt kolla igenom övningen i Excel som vi gjorde igår så jag inte glömmer den så snabbt, hehe.
    Tänkte kanske ta mig en prommis runt sjön senare och handla lite gott på Willys på vägen tillbaka.

Gårdagens roliga: Jag fick tillbaka 581 kronor från Radiotjänst.
Dem kan ändå, trots att det mjölkar
oss fattiga studenter på pengar, tack!

Gårdagens mindre roliga: EKONOMIkursen. Seriöst, någon som kan
hjälpa mig att få in rätta ekonomi-tänket?
Budget, kalkylering, siffror och massa tjafs. Hjälp!

Nu ska jag sluta klaga. Ha en bra fredag!
Kramis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0