Flitens lampa lyser


Isa, jag fortsätter mitt aktiva levende i min blogg. Keep up the good work med andra ord.
Fortfarande inget nytt om min spårlöst försvunna cykel. Lär aldrig få syn på den mer om jag får gissa. Men ändå så trodde jag inte att folk var småtjyvar på Campus, som ändå är en sådan "liten" plats. Jag menar. Får jag syn på den nere vid Stubor, Stallvägen eller Sockerbitarna så är det ju trist att man i så fall inte kan gömma den mer diskret, haha! Det roliga är bara att den måste ha blivit snodd i går. Och då är det ju ingen fylletratt på väg hem från Sivans som snodde med den. Tragiskt! Det där med ditt-och-mitt verkar inte ha gått hem hos alla. Sorgligt!

Slutgnällt. Idag har vi fortsatt med keep up the good work. Jobbar grupparbete i X antal timmar hos Emelie. Nära och bra. I morgon ska vi vara här. Arbetet börjar te sig bra. Försöker koncentrera mig på Sociala Landskapet och överstrykningspennan går varm. Måste köpa nya, de slits snabbt när man är aktiv student ;)

Blir core-pass dag kvart över 5. Vet dock inte om min högerhand pallar det. Har haft ont i den 3 dagar nu. Likom en strålande känsla som går ut över tummen. Aj! Får göra så gott jag kan. Sedan hem och laga någon form av mat. Triiiiiist att äta själv och triiiiiiiiiiiiiiist när man har noll mat kompetens. Suck. Fantasin är ju inte heller direkt överflödig. Soffan ikväll med tv och kurslitteraturläsande.

Vi säger så så länge. Känner ni mig rätt så kommer en uppdatering inom en snar framtid. Var tycks om bloggen förresten? Hade gärna velat ha lite snyggare style på den. Då menar jag inte standardstylarna som man kan välja, utan en personlig style. MEN.HUR.GÖR.MAN.DET? Someone?

Hej så länge!


image186

Jag och min syster för en masssa år sedan ( nehää? ) hemma på trappan. Denna bild förstorade vi upp tillsammans med en annan bild på oss och gav mamma och pappa på canvasduk till jul. De blev så happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0