En helt vanlig dag


En trevlig dag på stan. Trots ösregn, milt halsont och ännu mer regn. Åååh vad vi vill ha vår och sommar. Då man kan gå i tunna kläder, solbrillor och snygga flats. Shit, sommar KOM, eller vår först i och för sig. 
   Har precis spikat upp tavlor ovanför soffan, har inte hunnit ta tag i det en målningen! Men det blev bra.
Ska snart traska bort till Maja och Patrik och käka kanelbullar, MUMS! Patrik tyckte jag skulle komma och smaka på hans världskända bullar, haha. Varken orkar eller har lust med träning idag. Halsen är som sagt inte på topp och jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag INTE ska träna när jag mår liite dåligt.
Så nu ska jag ta på mig vattentäta skor (har jag några sådana?) och gå bort till Majas.

Imorgon så bör ni lyssnar på pappa klockan 8, haha! Ska jag göra i alla fall.

Bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0