Det vankas mat


Lilian är en jävel i köket. Haha. Till skillnad från mig får hon inte panik när den ena grejen ( typ korven ) blir klar innan den andra. Jag får ju värsta cp paniken och inbillar mig att hela rätten är förstörd. Jo det där med kök är nog inte riktigt min grej. Nu kokar hon mackias och steker korv SAMTIDIGT som hon skalar morötter. Haha. Det är för mig en gåta. Jag måste alltid förbereda morötterna och sedan stoppa dom i kylen för att kunna ägna all tid åt de andra två grejerna, haha.
   Pluggat klart för idag. Har ändå fram till fredag på mig innan tentan. Det går nog bra! BARA vi kan få tillbaka tentan vi skrev för mer än två månader sedan. Riktig dålig stil!

Nu luktar det mat! Vid 6 är det work out!

P.s. Josse fällde just en kommentar av absoluta världsklass:
Kan man koka makaronerna i vattenkokaren? Dom lär ju koka jävlen där i! D.s.

image192

In Gothenburg this fall




Kommentarer
Postat av: frajd

haha, du är som mig i köket, jag får nästan aldrig klart allt samtidigt, det är en gåta det där! ;D

2008-02-17 @ 19:45:45
URL: http://racke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0