akut-sakna-usa-moment


Fick just ett sådant där akut-sakna-usa-moment som jag får vid vissa tillfällen då det skär i hjärtat och jag saknar usa tiden något fruktandsvärt. Aj! 
  Har just tittat på bilder och jag har många gånger innan på bloggen skrivit hur underbart jag hade i Florida och hur mycket jag saknar det. Ingen mening att dra den valsen igen för jag kan ändå inte sätta ord på min tid där. Inga ord kan beskriva det jag fick vara med om. Solskensdagar på Bahamas, utsikt från Empire State Building i New York, rollercoaster på Disney World, lata dagar på Key West och allt det andra. Bilder finns så det räcker och blir över, dom ligger mig alla varmt om hjärtat. Både dem på familjen Skinner, galna partykvällar med Linn och alla bilder på det underbara landskapet i USA.

Är evigt tacksam att jag fick uppleva mina månader där i väst och en dag ska jag tillbaka. Så är det bara ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0