Åh vad roligt!


Satt just på facebook och hittade en funktion där man kunde pricka in alla städer och länder man varit i.
Jag började pricka in alla USA länder och hjälp vad roligt det var :) Man kunde zooma asmycket och jag kunde till och med se både Beacon Lane och Se Lakeside Dr ( gatorna där vi bodde ) i närbild, var riktigt roligt :) Jag satt och jublade och skrattade ju mer man kunde zooma, haha.
   Sedan prickade jag in alla ställen såsom NY, Key West, Bahamas, Orlando, Miami, Boca Raton och alla dom tusen ( typ ) småställerna vi var på. Hjälp vad jag vill åka tillbaka till varje pris. VARJE PRIS!



Bild 1: Jupiter Island
Bild 2: Hamnen 2 min från vårt hus. Åt höger på bilden bodde vi
Bild 3: Lååånga Jupiter Island
Bild 4: Hotellen på Islanden. Där körde jag förbi X antal gånger
Bild 5: Hihi, detta hotellet såg jag varje dag
Bild 6: Stranden på Jupiter Island
Bild 7: Här uppe bor Tiger Woods



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så mysigt det ser ut :D

2008-02-09 @ 13:22:11
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0