Väldigt trött torsdag

Absolut ingen tid för att blogga. Julsittning igår, trevligt. Trevlig mellanfest hos mig med dans, dirty talk och snurrar på golvet som resulterade i ett svullet knä idag. Var dock inte lika roligt att gå upp i morse, börjar man bli gammal? Bara att le och infinna sig i Mhuset vid 10 för case och sedan plugg i bibblan med gruppen. Jag och Sanna tillförde kanske inte jättemycket idag i vårt något omtumlande tillstånd. Så imorgon kör vi sista rycket!
 På lördag fyller Sannski år och det ska ju firas. Blir en slapparehelg med mysiga middagar och sånt där. Toppen på i:et lite plugg. Gud vad roligt! Tentan närmar sig, 13:e. Ska gå fint, jag är laddad.
Nu ska jag ta en dusch efter kvällens box. Sedan vänta på att Anna svarar mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0