Tuff dag

Tuff och huvudvärksframkallande dag. Bibblan 8-13, case 13-15 och föreläsning 15-18. Behöver jag nämna att jag är fullständigt utpumpad? Men trots det ska jag nu ut i regnigt/halvkallt väder och gå en välbehövlig promenad. Ska bli så skönt med luft efter en helg dag inomhus. Man märker att det är december, mörkt och närmar sig jul som betyder hemfärd för mig. Jag har noll motivation, trött och vill hem till mitt hus. Men det är bara att stå ut. 2 och en halv megatuffa veckor kvar som innebär konstant plugg. Sedan får jag åka hem på välbehövlig lov. Kommer nog kunna vara hemma från 19 dec till runt 12 januari. Gud vad skönt!
  Nu ska jag klä på mig ut-och-gå-kläder och få luft. Nacken, huvudet och ryggen tar mycket stryk i o-bra läs&plugg ställningar!

Kommentarer
Postat av: malin

Tyvärr vann du inte i bloggdesigntävlingen jag hade, men nu har jag en ny bloggdesign du kan vinna, och en aktiv auktion! Så kika in hos mig om du vill ha en ny bloggdesign :)

2008-12-02 @ 19:52:52
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0