SNART SKA JAG HEEEEEM!

Hemfärd närmar sig med stormsteg. Idag har jag och min braiga grupp jobbat häcken av oss. Halv 11 till 19.30 i bibblan. Inte illa pinkat! Så vår vision är att vara klara torsdag kväll, vilket jag tror vi kommer lyckas bra med. Detta innebär även att vi får TRE hela sköna veckors julledigt. Drömmen för en stressad student. Vi har lagt upp det hela och vi kommer inte att behöva åka tillbaka förren 12 januari.

Egentligen har jag inte jättemycket att komma med eftersom plugg är det enda mina dagar består av som ni kanske märkt. Ikväll ska vi i alla fall bryta den tråkiga trenden att plugga och kolla på Body Guard vid 9. Var har jag ingen aning om. Men nu måste jag i alla fall hoppa in i duschen så jag slipper göra det sent innan sängen.

Saknar hemma och jag är så glad för att få komma hem på fredag. Men en fråga. NÄR ska jag hinna städa lägenheten och framförallt, NÄR ska jag hinna packa för tre veckor hemma? Äääh vet inte. Imorgon bibblan 8.00 till tidigast 17.00 och efter det kommer jag vara dödstrött och allt det där. Så frågan kvarstår .. NÄR ska jag hinna få in annat i mitt liv som är viktigt. Såsom städ och packning?



Inte jättestor aning vad jag och Wibban gör här förrförra onsdagen på mellanfest efter KomMedias julsittning. Wibban, do you know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0