Nu var det over!

God morgon härliga söndag!

Sedan jag bloggade sist ha jag hunnit leva på bibblan, sett underbara Kevin ro hem hela skiten, skrivit tenta och haft tentafest. Allt har varit bra! Tentan igår kändes ok, men jag vill int säga för mycket. Men helt ok!
Tentafesten var skoj. Gick dock hem ganska tidigt från Sivans och idag är jag pigg som bara den. Jag och Wibban ska in till stan om fyrtiofem minuter och känna att man kan göra det med gott samvete. Vi har klarat av helveteskursen som så många sa. Så vi ska in och fika och köpa oss något fint, det är vi värda. Om vi blir godkända eller inte på tentan spelar ingen roll nu. Vi ska bara njuta av att vi tog oss igenom fem tuffa och fullspäckade veckor, för det har det varit.

Om fyra dagar kommer pappa hit och om fem tar jag jullov. Så underbart! Bäst av allt just nu är även att Wibbans kraschade dator gick att rädda och TACK GODE GUD FÖR DET för där låg vårt arbete som hade tagit en jävla tid att skriva om. Så just nu känns allt bra. Att vi kommer att få sitta i bibblan 8.00 till sent varje kväll nästa vecka bekommer mig inte nämnvärt. För jag vet ju vad som väntar i slutet på veckan!

Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig iordning.
Jag ser förresten till min förfäran att den underbara tjocka snön som legat hela veckan börjar tunnas ut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0