My new phone

Just det, har beställt ny mobil idag. Inte alls på tiden eller så. Hade skett ett smärre missöde när Wibban fick sin nya telefon, hon fick två i stället. Så hon ska överlåta den ena till mig, kanon. Jag är bara lite petig och vill ha en blå istället för grå, haha, men killen på 3 var snäll och skickar nu en blå mobil till mig som kommer på måndag.



Bild: tre.se

Fick himla bra erbjudande verkligen som kommer innebära att jag ringer i princip för ingenting. Gratis till alla inom tre och fasta nätet. Kanon då Stoffe, hem & Anna är dem jag pratar mest med. Stoffe har tre och de övriga två kandidaterna hemtelefon. Kanon!

Nu ska jag gå och sova. Imorgon väntar tuff pluggdag i bibblan 8.00-15.30. Sedan blir det nog after school på Sivans och Idol på kvällen. Heja Kevin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0