Magont

Nu mår jag illa. Riktigt illa. Varför skulle jag lockas av den jävla godisskålen idag med? Har jag ingen karaktär?
Min mage är definitivt inte van vid sötsaker efter ett par månaders uppehåll. Aj!
Jag får skylla mig själv. Längtar redan till dess att julhelgen är pasé så jag kan göra ett nytt sötsaksuppehåll :) Eller jag längtar ju inte till att julafton och allt ska va över, men ur godissynpunkt.

Nu ska jag in i duschen och sen kommer Zandra hit och vi ska planera nyår. Det blir ju fest trots allt, haha!



På kusins bröllop i somras!


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2008-12-23 @ 12:06:30
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar; ja precis! Det är okej att vara lite onyttig nu i jul och nyår. Speciellt om man är duktig att inte äta onyttigt annars =), så va onyttig nu, haha ^^

2008-12-23 @ 13:04:01
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0