Kvällen ikväll!

Har varit en mysig dag. Först sovmorgon och sedan långprommis runt sjön, sedan städning. Efter det gick vi upp till Ica, eller Teleborg Centrum som det så fint heter, och solade. Jättehärligt! Köpte även lite jox till kvällens middag och hårfärg till mig. Så ikväll har vi firat Sanna lite och ätit god middag, kollat Arn, Britney dokumentären och färgat mitt hår :) Ingen jättedrastisk skillnad, bara mer skiftningar åt det chokladbruna hållet. Jag gillar det!
Nu ska jag krypa till kojs. Imorgon börjas det, hårdplugget inför lördagens tenta. Dock ingen stress, sånt pallar jag inte. Bara ta det piano och försöka hitta ytterligare bitar i det juridiska tänket. Känner att jag är på god väg :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0