Årets klantarsle!

Här kommer dagens och kanske årets klantigaste händelse:

Jag, Maja och Wibban sitter i bibblan och är så sjukt trötta på vårt arbete sådär inpå slutspurten. Maja tar fram sin häftapparat och frågar om man kan vinkla ut den på något sätt så att man kan häfta upp en affisch. Wibban visar. Maja och Wibban fortsätter skriva och jag är sjukt uttråkad. Tar häftapparaten och börjar mixtra lite mitt i mitt dagdrömmande. Försöker öppna mackapären precis som Wibban gjorde men SMACK säger det och jag har häftat MIG SJÄLV I HANDEN! Det hela resulterar i följande ..

Jag skriker, håller fram handen och skriker ännu mer

Maja skriker och sätter händerna mot ansiktet

Wibban stirrar och kommer tillslut till sanns och skriker:

- Men gör något för faaaan!

Jag fortsätter skrika ..

Maja slutar skrika och kollar på Wibban ..

Jag skriker ännu mer och börjar gråta av chock

Maja når ungefär samma nivå av sanns som Wibban och tar ett grepp om häftstiftet och rycker ..

Jag slutar skrika och stirrar på mitt nu blödande finger

Några tysta sekunder ...

Wibban och Maja börjar asgarva och jag gråter samtidigt som jag skrattar i chock



Vilken jävla eftermiddag! Men frågan återstår .. hur lyckas man?



Kommentarer
Postat av: Lina

AJ!!! Fy fan det måste gjort himla ont!!! Sugen på lite fest imon? =)

2008-12-19 @ 16:50:11
URL: http://evertsson86.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ursäkta mig Johanna men det var klart det roligaste jag sett på länge så ser jag dina kompisar framför mig. O jag som tyckte jag hade varit med om nått spännande idag när jag satte mig vid fontänen på kronan och ser inte den mega pöklen som jag sätter mig i vilket resultera att jag går med ett par ljusa jeans och fete fläcken där bak genom hela stan.

2008-12-19 @ 23:26:36
URL: http://evelinnaa.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

god jul :D!

2008-12-20 @ 22:45:54
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha, herregud! Gud vad kul med chicago

2008-12-21 @ 14:01:47
Postat av: Madde

föregående från mig!

2008-12-21 @ 14:02:11
Postat av: Marielle

Hej! Vill du ha chansen att vinna julklappar till ett värde av flera hundra kronor? Kika in hos mig för att vara med i tävlingen!

2008-12-22 @ 11:38:57
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0