Mina höstmål!


Jag kände mig otroligt laddad nu i veckan som gick. Laddad att ta upp vårens träning på allvar nu igen i höst. Komma in i rutiner, äta hälsosamt och träna i en sund dos. Sagt och gjort! Redan i onsdags började jag med en morgonpromenad innan frukost och har så gjort hela veckan. Imorgon fortsätter jag och här är höstens mål

♥ Morgonpromenad varje morgon innan frukost
♥ Ingen skräpmat, onödigt socker och onödiga vanor mitt i veckorna, godis på lördagar får räcka
♥ Vugi-träning 4-5 dagar i veckan. Kändes rätt i vår och gör det fortfarande
♥ Sköta mina studier på samma sätt som jag gjorde under mitt första universitetsår
♥ Stressa mindre
♥ Hålla den enorma pressen jag har på mig själv i styr. Jag måste inse att jag inte kan vara bäst hela tiden och man får faktiskt misslyckas!
♥ Ha roligt! Allt handlar inte om skola, press, ångest och träning. Man lever bara en gång ..

Låter det sunt och rimligt? Jag är i alla fall på G, är du?




Kommentarer
Postat av: madde

Ja jävlar jag med, stamkund på vugi och morgonpromenader runt sjön...:D

2008-09-01 @ 09:31:48
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst gör det de! Säg mig hur gör du? haha.. jag försöker hitta motivationen, men lika snabbt försvinner den!



Ha en bra dag!

2008-09-03 @ 15:41:58
URL: http://annahagman.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst gör det de! Säg mig hur gör du? haha.. jag försöker hitta motivationen, men lika snabbt försvinner den!



Ha en bra dag!

2008-09-03 @ 15:52:03
URL: http://annahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0