Lite läskigt!

Vad är det med mig nu då? Varför får jag en olustkänsla när jag tänker på att jag ska tillbaka till Växjö snart? Det borde inte vara så, jag har ju faktiskt bott där ett år. Ska ju inte helt sticka under stol med att Växjö inte är min favoritplats på jorden. Nej verkligen inte. Och för att vara helt ärlig har det varit både en, två och tre gånger jag har velat flytta därifrån. Vet inte varför. Har det med skogen att göra? Jo helt klart. När man är uppväxt på en ö är det aningens svårt att anpassa sig till ett liv med en insjö som närmsta vattenhåla. Visst visst, det är bara två år till jag ska bo där. Men vadå, borde man inte få lov att trivas då. Vem har sagt att jag ska längta bort och hem var och varannan dag. Finns det bättre alternativ för mig? Och i så fall, vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0