Hej bloggen!

Det är fredag och nollningen av årets små nollor är i full gång. Det hela startade igår med lekar och fest hos oss kickers. Ikväll har vi grillat efter dagens poängjakt som blev lyckad. Förfest hos mig och nu har vi lämpat av de små nollorna på Sivans. Jag pallade inte gå ut idag så jag och några andra stack hem. Men imorgon blir det fetefest hos Hermis och Camilla! 
 
Lovade ju att blogga lite om Cypern. Vi hade det som sagt underbart. Sol varje dag, lite molnigt i fredags men annars fint. Över 30 grader varje dag. Bodde på ett urmysigt hotell 5 km utanför Agia Napa. Skönt med lite avsides då jag och älskling inte var ute efter håll-igång. Var ändå inne i stan och käkade alla kvällar utom en. Annars låg vi på playan, antingen Golden Beach eller stora Nissi alla dagar. En dag slöade vi vid poolen, skönt för mig som på alla semestrar förr eller senare får panik på sanden som är överallt. I fredags, eller var det i lördags?, åkte vi parachute. Nice. Jag, Josse och pappa åkte det i Turkiet. Det är jätteballt! Stoffe var lite smått skakis i början då han hatar höjder, men sen var han som en barnunge: jag vill åka meeeer! Det hela förlöpte bra, utan smärre incidenter. 
   Nu är man då hemma igen med en brunare nyans på kroppen, även att det känns som om halva brännan redan är borta. Men man är ändå fortfarande brunare än de andra :) Så ska det vara!















Älskar dig ♥ Tack för en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0