And off we go


Då var det ny dag, dagen innan vi åker. Ska bli så oförskämt skönt. Har precis skickat in vår beställning för taxfreen till hemresan. Smått och gott blev det, billigt med. Något jag verkligen borde göra nu är att packa klart. Cypern väskan är så gott som klar, men alla mina andra saker som ligger överallt. När vi kommer hem från Cypern stannar ju jag i Växjö, då vi flyger därifrån. Så all my stuff måste med. Jesus!
   Igår hade mamma och pappa kräftskiva här hemma. Min plan var att åka in till stan och de andra men det sket sig. Stoffe låg hemma sjuk och min skjuts hade kräftis, haha. Men jag hade det trevligt hemma med. Mycket skratt när mor, far, moster och de andra var i sitt esse. Nu skriker dessvärre mamma på mig att jag ska ta ner mina sista kläder som ska tvättas. My gosh vilken lyx man haft i sommar ;) Rena kläder och mat på bordet i ett trollslag. Andra bullar i min egen lägenhet. Hur ska jag orka? Nej nu måste jag gå, ha en trevlig regnig vecka. I will get some tan for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0