Uppdatering om läget

Usel uppdatering men har inte orkat. Idag har jag varit så himla trött och slö. Efter föreläsningen och lite grupparbete hos Wibban läste jag två kapitel i kurslitteraturen och sedan sov jag innan träningen. Välbehövligt vill jag lova. Blev ett tungt Step Air pass idag, shit värsta på länge. Svetten lackade men var väldigt skönt nu efter. Har legat helt utpumpad på soffan och kollat Sjukhuset, Äntligen hemma & Desperate Housewives. Nu tänkte jag snart knalla i säng, läsa ett eller två kapitel i Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Imorgon blir det grupparbete/fältarbete med gruppen i bibblan halv 10. På kvällen core och eventuellt lite Top Model mys hos någon. På fredag planerar vi att grilla, dricka rödvin och mysa i en varsin brassestol om vädret tillåter. Hoppas! Lördagen står med ett stort frågetecken än så länge, men något ska vi nog kunna hitta på. Ska i alla fall läsa mina planerade kapitel klart denna vecka, det går framåt :)
  Nästa onsdag ska jag äntligen hem igen. Sista hemfärden innan "sommarlovet". Men först blir det att köa för de populära Allkårsbiljetterna. Allkårsveckan äger rum här på campus i maj och håller på en hel vecka. Med allt från vinbrännboll, Skumparty, kubb, volleybollturnering, Grisfest och Fredagsfestival. Ska bli riktigt roligt. Planerar att gå på både Fredagsfestivalen och Grisfesten som är på lördagen. På fredagen gästar Adam Tensta campus, skoj. Så det ska helt klart bli en rolig vecka och helg. 
Nu ska jag knyta mig och läsa som sagt. Imorgon hoppas vi på mer sol och eventuellt lite korvgrillning efter träningen, mys.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0