Torsdag!


Jaha, då var det redan torsdag igen. Veckan har väl gått ganska fort må jag säga. Vid 12 ska jag iväg till bibblan för att träffa Maja och repetera inför seminariet vi har vid 13. Inget komplicerat direkt men alltid bra att gå igenon. Vi har intervjuat pappa om hur det är att vara chef, bra/dåligt, svårigheter och ansvar. Intressant!
   Sedan är det heelg. Skönt. Imorgon planerar jag att börja läsa lite kurslitteratur, behövs nog. Absolut ingen ko på isen, men tycker det är bra att vara ute i god tid. Annars så kommer nog Stoffe imorgon till söndag förmiddag. Då kommer mamma, pappa & eventuellt farmor på besök. Roligt!

Nu ska jag avsluta här och fixa iordning mig, bibblan kallar ju om en stund.
Ha en fin dag.


image275

Hade inte varit fel att vara i värmen nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0