Thanks lord


Vilken lyckans dag. Ekonomitentan är rättad och blev godkänd, tack gode gud i himlen. Är så glad så glad, satt riktigt fint! Hade inte alls orkat ta tag i en omtenta nu och ekonomiboken ska brännas på bål. Typ, eller alltså ska i alla fall aldrig mer kolla i den. Jihooooo!
   Seminariet gick bra även det och jag mår bättre fysiskt än igår. Superb dag helt enkelt! Nu kollar jag tv, slappar & lugnar mina nerver. Har gått på helspänn senaste veckan angående tentan. Så helgen ska bli skööön och välkomnande. Imorgon kommer Stoffe och helgen är gjord. Tänkte ta en tur till city och försöka hitta ett tyg att hänga på ena väggen i sovrummet. Ska bli fint.

Nu ska jag fortsätta njuta och kolla tv! HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: madde

det är gottgott

2008-04-17 @ 21:45:18
URL: http://www.mjukostens.blogg.se
Postat av: carro

Grattis! :)

2008-04-17 @ 22:18:34
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0