Sol i sinne, brun inne


Härligt vårig idag, idag med. På Tuvanängen spelas det kubb och grillas, folk har t-shirt och solbrillor. Det kallar jag vår. Dagen har varit mys. Fikat i min lägenhet, 2 gånger till och med. Sedan lunch/middag på stan och lite strosing. Hittade värsta söta skorna på Wedins men dum som jag var så köpte jag de inte. Attans. Får cykla in till stan i veckan och hoppas att det är kvar. Har sovit någon timme i soffan och läst skvallerblaskor som farmor hade med sig. Ska fortsätta kvällen i slapphetens tecken och göra scones och smoothies, för mamma tog med sig "vår" mixer hemifrån. Så nu ska det göras smoothies varje dag, finns det något godare? 
  I veckan hoppas jag kunna boka min och Stoffes resa, hoppas. Ska bli så underbart att komma iväg, även om det är några månader kvar. Sol, värme och klarblått hav. Nu ska jag ta tag i disken som min familj var så vänliga att lämna åt mig. Med nöje, med nöje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0