Sleep tight


Halvkollar på tv med smått illamående. Åt ungspannkaka efter träningen och smällde i mig en hel del, attans. Men träningen var grym, riktigt skoj. Mycket folk och hög svänging musik. Fick dock värsta stora blåsan under vänster stortå, vilket inte är jätteskönt. Gör lagom ont, och att sticka hål på den vet jag inte om det är så bra.
  Imorgon ska jag och JLindh ut och traska vid halv 10, sen frukost och sen handla med brudarna. Sen har jag visst tvättid kom jag på. Ska plugga lite och på kvällen grillning och vin. Hoppas på fint väder. Allt knallar på och livet känns väldigt behagligt. Inte ens skolstressen kan stressa upp mig lika mycket nu längre. Inte när solen skiner, knoppar brister och fåglar kvittrar. Lovely. Nu ska jag fixa iordning mig för natten och läsa ut Män som hatar kvinnor. Hjälp vilken spännande bok. I början var den inte alls bra, men nu jäklar.
God natt och sleep tight!

Längtar verkligen hem till Sturkö nu. På onsdag, äntligen. Inte varit hemma på 6 veckor, det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0