Sköna fredag!


Fredag igen då. Tiden går snabbt, det har jag redan konstaterat.
Idag för ett år sedan var jag på Bahamas. Det kan jag med konstatera, det tåls att konstateras med andra ord.
Men idag är jag i Växjö, har väl sin charm det med. Eller hur .. 
 
Klockan är halv 2 och jag har hunnit med att handla och småplockat lite här hemma. Vid halv 3 ska jag tvätta och vid 5 dra iväg till Maja för obligatoriska fredagsmyset. Ikväll blir det ryggbiff, potatis i ugn, såser, sallad och baguetter. Mums för magen. Just nu är jag skittrött verkligen. Kanske ska vila en timme innan tvättdags. Ja, det låter som en fin ide.

Ha en underbar dag och helg. Och njut av solens strålar, även om de är få.


image256

Poolen på resorten på Bahamas. Me like ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0