Seminarie


Sitter i min fina födelsedagströja jag fick av lillasyster och väntar på att klockan ska bli 1 så jag kan traska till F huset för att ha seminarie. Vi ska redovisa vårt kapitel och efter det skriva en rapport.
  Började dagen med en skön morgonpromenad runt campus, den perfekta rundan som tar cirka 30 min. Känns som en lagom runda att börja dagen med. Ikväll blir det step core, vilket är ett av favvopassen i veckan.

I morgon är jag ledig och har inget skolarbete att fixa med. Ska bli såå skönt. Ska med girlsen och handla inför kvällens grillning hos Maja. Sedan ska jag tvätta och sen är helgen här. Stoffe kommer lördag och stannar till måndag. Trevlig helg med andra ord.

Nu ska jag packa ihop böckerna och försöka hitta ett skärp till mina nya fina jeans, inhandlade i Sthlm.
Ha en bra torsdag, det ska jag ha! Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0