Onsdag!

Hemskt dålig uppdatering senaste dagarna. Men har varken orkat eller haft tid. Blivit en heldag med plugg idag i bibblan och skolan med gruppen. Gick riktigt bra och vi var så effektiva att vi gjort klart alla seminarium för flera veckor framåt utom ett :) Och att göra det frivilligt kallar jag effektivitet.
  Nu har jag diskat undan ett berg och plåstrat om lingfingret. Har jättekänslig hud och speciellt händer och armar. Får små onda knottror på fingrarna när jag har dem för mycket i vatten och så har väl fallet varit senaste dagarna. För det gör ooont och jag kan givetvis inte låta bli att pilla. Nu luktar händerna äckligt gummi efter diskhandskarna. Vad hade jag gjort utan er mina kära vänner?

Fest på lördag alltså :) Eve, Carro & Johanna kommer upp. Ska bli riktigt skoj. Fira min födelsedag ska vi med, så det blir hejdundrandes fest här på Tuvanäsvägen.
  Nu ska jag ta något att äta och sedan blir det soffan. Träna på seminariet kan jag göra imorgon innan klockan 13. Nu blir det fritid ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0