Öm kropp


Trött och spökande benhinnor. Gjorde AJ idag på steppasset. I slutet gick benen på ren vilja medan jag ville börja lipa. Känns som om jag är tillbaka i fotbollslivet med värkande ben, ömma tår och blåsor av nya fotbollspjux. Kan meddela att jag i nuläget är ägare av inte mindre än 3 stora blåsor under fötterna. Och DET, är inte att leka med. 
   Intervjun på Svt gick kalasbra. Jätteroligt att se hur det funkar och Anne var mycket trevlig och tillmötesgående.
Nu har jag ätit och ska duscha och slänga mig i soffan. Sjukt seg och trött. Ska än en gång bli wunderful att komma hem i övermorgon. Måste bara tillägga att det är så grönt och fint utanför här nu. Helt gröna häckar och buskar och träden utanför min lägenhetn har fått löv :) Vååååååår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0