My plan


Uppe med tuppen idag. Trots att jag inte börjar förren 13 var jag uppe redan 9 för att äta frukost och sedan sätta mig med boken Hur moderna organisationer fungerar. Har lagt upp en bra plan för plugget för de resterande veckorna i "ettan" (haha). En kursbok ska läsas ut varje vecka, det betyder att jag har tre veckor på mig. Sedan återstår 3 veckor där jag ska skriva min hemskrivning. Helt ok plan tycker jag. Bara det att jag måste sitta ner och läsa ett kapitel varje dag för att planen ska gå i lås. Men det ska nog inte vara några problem. Trots det ganska tråkiga titlarna på böckerna så finner jag mig själv att tycka att detta är en intressant kurs och något som tilltalar mig. Roligt att man känner så!

Ikväll ska jag äntligen träna igen efter en veckas uppehåll. Känner mig frisk och kry igen och core alternativt muskel står på schemat. Kan inte bestämm mig för vilket. Sedan kör jag på med 4 pass denna vecka. Skönt!
 Sovrummet är även det uppiffat. Pappa borrade upp min lackhylla ovanför skrivbordet igår och tyget är på plats. Hittade ett supersött vitt tyg med stora rosa rosor på. Passa perfekt till min "romantiska" stil jag har i sovrummet.

Nu ska jag inte sitta här och tjafsa mer utan göra något vettigare. Kapitlet för idag är ju färdigläst så kanske gör något roligare fram till 1. Typ diskar?

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0