Hej

Fullspäckad dag. Vid 13 börjar vårt seminarie, om Konflikt. Håller på till 15 då vi ska på ett CV seminarie i Weber, tror det kommer att vara mycket intressant och lärorikt. Vid 17 är det slut och då blir det att gå hem och äta något lätt för att sedan träna. Blir Step core idag, som jag sagt innan. Roligaste på hela veckan. Tror att något block eventuellt kan vara utbytt idag, roligt. 
  Har även hunnit läsa ytteriligare ett kapitel idag, fast får ta ett till ikväll för att hålla min tidsplan, då det inte blev något läsande igår. Ska snart fixa frillan och sedan slänga i mig lite mat. På tal om frilla, har fan ingen frilla för fem öre. Måste klippa mig. Men har varken orkat eller haft tid. Kanske när jag är hemma i Valborg. Ska jobba första dagen på nya sommarjobbet den 3:e. På tal om Sturköhallen så har jag haft värsta drömmen inatt. Jag var både polis och sjuksköterska och fick jobba med ett avhugget huvud i ett kuvert i affären. Wierd. Sedan var jag och min poliskollega ute och skulle fånga bovar men vi blev i stället fångade av dem och hölls som fångar länge. Läskigt faktiskt! Blev glad när jag vaknade av alarmet på mobilen. Nej nu blir det mat, ha en solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0